Ermenistan Ekonomi Bakanı Gevorg Papoyan, 19-21 Haziran tarihleri arasında ülkeden gerçekleştirilen tarım ürünleri ihracatına ilişkin veriler paylaştı.
Buna göre söz konusu dönemde ihracat rakamları şu şekilde gerçekleşti:
Kayısı: 371 ton
Kiraz: 154 ton
Çilek: 19 ton
Biber: 144 ton
Domates: 76 ton
Çiçek: 390 bin adet ve 7 ton
Veriler, özellikle yaz sezonunun başlamasıyla birlikte Ermenistan’ın taze meyve ve sebze ihracatında yüksek hacimlere ulaştığını gösteriyor. Kayısı, söz konusu dönemde en fazla ihraç edilen ürün olurken, onu kiraz ve biber takip etti.
Kaynak: Ermeni Haber








