Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, hükümet toplantısında yaptığı açıklamada, Avrasya Ekonomik Birliği (AEB) konusunun kendisini kaygılandırdığını ancak Yerevan’ın AEB’den ayrılma gibi bir hedefi bulunmadığını söyledi.
Paşinyan, AEB üyesi diğer ülkelerin de Ermenistan’daki gelişmelerden endişe duyması gerektiğini belirterek, “Sorunlar hızlı şekilde çözülmezse, bu durum AEB’nin dağılmasını kaçınılmaz hale getirebilir” ifadelerini kullandı.
Güney Kafkasya ülkeleri arasında bölgesel işbirliğine dikkat çeken Paşinyan, bölgenin ortak çıkarlar ve hassas dengeler çerçevesinde tek bir jeopolitik alan olarak değerlendirilmesi gerektiğini vurguladı.
Kaynak: Ermeni Haber








