Ermenistan Dışişleri Bakan Yardımcısı Vahan Kostanyan, Brüksel’de yabancı gazetecilere yaptığı açıklamada, Erivan’ın 2030 yılına kadar Türkiye ve Azerbaycan ile olan sınırların açılmasını beklediğini açıkladı.
Kostanyan, sınırların açılmasının Güney Kafkasya’nın Avrupa ile Orta Asya arasında stratejik bir bağlantı merkezi haline gelmesine katkı sağlayacağını belirtti.
Ayrıca bunun bölgesel bağlantısallık ve ekonomik iş birliği açısından önemli fırsatlar yaratacağını da vurguladı.
Kaynak: Ermeni Haber








