Arjantin’de yaşayan Ermeniler, FIFA Dünya Kupası kapsamında oynanan Arjantin-Avusturya karşılaşması sırasında tribünlerde Dağlık Karabağ (Artsakh) bayrağını açtı.
Maçı takip eden Ermeni taraftarlar, karşılaşma esnasında Dağlık Karabağ bayrağını yükselterek dikkat çekti. Tribünlerde sergilenen bayrak, sosyal medyada da ilgi gördü.
Arjantin’deki Ermeni toplumu, daha önce de çeşitli uluslararası spor organizasyonlarında Dağlık Karabağ ve Ermeni halkına ilişkin farkındalık oluşturmayı amaçlayan benzer girişimlerde bulunmuştu.
Hatırlanacağı üzere, Arjantın Dünya Kupası J Grubu ikinci hafta maçında Avusturya’yı Lionel Messi’nin golleriyle 2-0 mağlup etti.
Kaynak: Ermeni Haber








