“Billie Jean King” Kupası kapsamında San Marino’nda düzenlenen Avrupa/Afrika Bölgesi 3. Grup müsabakalarının son turunda Ermenistan Kadın Tenis Milli Takımı, Karadağ’ı 3-0 mağlup etti.
Tekler karşılaşmalarında Ani Amiraghyan rakibini 6-2, 4-6 ve 6-4’lük setlerle yenerken, Elina Avanesyan ise mücadeleden 4-6, 6-4 ve 6-0’lık skorla galip ayrıldı.
Çiftler maçında da Maria Azizyan ile Alina Soghomonyan ikilisi rakiplerini 6-3, 3-6 ve 10-8’lik setlerle 2-1 mağlup ederek Ermenistan’a üçüncü puanı kazandırdı.
Ermenistan Milli Takımı, daha önceki karşılaşmalarda da Azerbaycan ve Arnavutluk takımlarını 3-0’lık skorlarla yenmişti.
Bu sonuçlarla grubunu lider tamamlayan Ermenistan, gelecek sezon Avrupa/Afrika Bölgesi 2. Grup’ta mücadele etme hakkı için düzenlenecek yükselme play-off turuna katılmaya hak kazandı.
Play-off aşamasında Ermenistan’ın rakibi Estonya milli takımı olacak.
Kaynak: Ermeni Haber








