Ermenistan Bölgesel Yönetim ve Altyapı Bakanı Davit Khudatyan, Brüksel’de Avrupa Birliği’nin Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile bir araya geldi.
Görüşmede Hudatyan, AB’nin Ermenistan’ın reform ve kalkınma gündemine verdiği sürekli desteği yüksek takdirle karşıladığını belirtti. Bakan ayrıca, özellikle bağlantısallık (connectivity) alanında Ermenistan-AB ortaklığında oluşan yeni dinamizmin önemine dikkat çekti.
Marta Kos, Khudatyan’ı parlamento seçimlerinde elde edilen net zafer dolayısıyla tebrik ederek, Avrupa Birliği’nin Ermenistan’a desteğinin devam edeceğini vurguladı.
Khudatyan ise Ermenistan’ın ulaştırma, enerji ve dijital bağlantısallık alanlarında iş birliğini daha da derinleştirmeye ve kapsayıcı bağlantısallık projeleri geliştirmeye hazır olduğunu ifade etti.
Toplantıda ulaştırma ve enerji sektörlerinde yürütülen projeler ele alınırken, taraflar karşılıklı ilgi alanına giren diğer konuları da görüştü.
Kaynak: Ermeni Haber








